۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۲۲۷۸۹
سردار اشتری:

امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است | با ناهنجاری ها قاطعانه برخورد می شود

امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است | با ناهنجاری ها قاطعانه برخورد می شود
فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی ملجأ و پناهگاه مردم بوده از ارزش های ملی کشور حفاظت می کند، تأکید کرد که امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: شعار امسال ما «پلیس هوشمند، امین مردم» است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم بهتر خدمت کنیم باید از توانمندی بالایی برخوردار باشیم؛ ما پس از انقلاب اسلامی رشد بسیار خوبی داشته ایم و در هر دهه گام های بلندی در راستای بهتر خدمت کردن برداشته ایم؛ امروز در راستای تحقق پلیس هوشمند گام های خوبی برداشته شده است.

 سردار اشتری با اشاره به اینکه ما در حوزه های اطلاعات و توانمندسازی کارکنان برنامه های مناسبی داریم، ابراز کرد: طی 3 سال آینده به همه این موارد دست پیدا خواهیم کرد؛ هر چقدر از تجهیزات، فناوری و تکنولوژی روز بهره برداری بهتری داشته باشیم، بدون شک بهتر خدمت خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس امین مردم است، اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره ملجأ و پناهگاه مردم بوده و از جان و مال و ناموس مردم حفاظت کرده و از ارزش های ملی کشور نیز حمایت می کند؛ ما در این زمینه جهادگونه عمل کرده ایم.

وی با تأکید بر اینکه برخورد با هرگونه ناهنجاری و ناامنی در اولویت ما قرار دارد و با بیان اینکه اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است، اضافه کرد: نیروی انتظامی در دفاع مقدس و پس از آن بیش از 13 هزار شهید تقدیم انقلاب و مردم کرده و برای آرامش مردم جان فشانی کرده است.

سردار اشتری یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی را «امنیت کشور» خواند و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی امین و محبوب مردم بوده و وظایف خود را به خوبی انجام می دهد؛ امروز امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و با هر کسی که بخواهد به این مسأله خدشه ای وارد کند با اقتدار و قاطعانه برخورد می کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مردم ما همراه، قانون مدار و وظیفه شناس بوده و از لحاظ سطح فرهنگ در رتبه بالایی قرار دارند، تأکید کرد: کسانی که قانون گریزی می کنند بدانند با سرپنجه قوی نیروی انتظامی با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان این که ناجا همیشه در حال دفاع بوده و هیچگاه آن را تمام شده نمی بیند، افزود: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت، خود را خادم مردم می داند؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند، فارغ از این که یک فرد مسلمان است یا غیر مسلمان باید حقوق عمومی اش حفظ شود؛ اعلام می کنیم حقوق عمومی کسانی که در چارچوب قوانین حرکت کنند، بدون شک حفظ می شود.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز به لحاظ کاهش جرایم، کاهش تلفات جاده ای و افزایش کشفیات رتبه مناسبی داریم، خاطرنشان کرد: هر سالی که می گذرد جرایم در کشور کاهش می یابد؛ با همکاری دستگاه های امنیتی و قضایی در موضوع مقابله با باندهای مواد مخدر توانسته ایم خوب عمل کنیم؛ امروز برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر شدت بیشتری گرفته است.

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی گفت: با کمک مردم در زمینه ناهنجاری های اجتماعی نیز خوب عمل کردیم؛ همچنین در موضوع تصادفات شهری و جاده ای نیز گام های مؤثری برداشته شده است و امیدواریم با عزم راسخ و برنامه ریزی خوب شاهد کاهش تلفات تصادفات باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مشارکت مردم، نهادها و دستگاه ها با نیروی انتظامی وضعیت بهتری را برای ما رقم زده است، اظهار داشت: مردم باید همانند گذشته با ما همکاری کنند، زیرا همکاری آنها تأثیر بسزایی در برخورد با قانون گریزی ها دارد؛ امروز مردم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با ما همکاری دارند و باید دانست که هر چقدر این همکاری افزایش یابد، امنیت و آرامش و نظم پذیری جامعه بیشتر خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه همه مردم و مسؤولان در امنیت کشور سهم دارند و باید نیروی انتظامی را در این زمینه کمک کند، عنوان کرد: البته ما نمی گذاریم هیچ کاری روی زمین بماند، زیرا مجاهدانه سعی می کنیم همه خلأها را پر کنیم، اما برای پیشبرد اهداف نیروی انتظامی که برگرفته از اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی است، همه باید کمک کنند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی سعی می کنیم به پلیس تراز انقلاب اسلامی نزدیک شویم، گفت: برای رسیدن به این مقوله باید از نیروی توانمند و حمایت مردم و همه دستگاه های حاکمیتی برخوردار باشیم.

وی در پایان یادآور شد: از مردم عزیز و کسانی که همکاری لازم را با ما دارند تشکر می کنم؛ نیروی انتظامی با همه قدرت و با تکیه بر الطاف الهی آماده اجرای همه مأموریت ها بوده و نمی گذارد خدشه ای به امنیت کشور وارد شود./841/

گزیده ای از خبر را میتوانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
احسنت نیروی انتظامی مقتدر ضامن امنیت کشور است
1
0